back to top

Ciljevi firme i zaposlenih

Nemoguće je da ste do sada naišli na vodiče o poslovanju, a da u njima nisu bili spomenuti ciljevi firme. I to je sa jako dobrim razlogom, jer bez jasno postavljenih ciljeva, nećete nikuda ni stići. Razlog je jednostavan – kako ćete da stignete negde ako ne znate gde idete? Firma bi trebalo da ima jasno postavljene, “pametne” ciljeve, ali tu istu firmu čine ljudi, na kojima je ispunjavanje tih ciljeva. Međutim, ti ljudi imaju i svoje – lične – ciljeve, koji mogu a i ne moraju da se poklapaju sa ciljevima firme. Kada govorimo o poklapanju ciljeva zaposlenih i same...

Najnovije vijesti

Supported by TNT Grupacijaspot_img

Kako ostaviti dobar prvi utisak

Kažu da za mnoge stvari u životu postoji druga šansa, osim za ostavljanje prvog utiska. Kako ostaviti dobar prvi utisak saznajte u nastavku teksta. Ako uzmemo u obzir da kreiranje prvog utiska traje izrazito kratko (svega par desetina sekundi) dodatna specifičnost ostavljanja dobrog prvog utiska je u tome što – nema tačnog odgovora kako to uraditi. U teroriji postoji veliki broj različitih tipova ličnosti koje se razlikuju po tome koji su im ključni kriterijumi za definisanje kvaliteta ostavljanja prvog utiska prilikom upoznavanja (vizuelizacija druge osobe, način govora, kreiranje emocija…) sa drugim osobama. U praksi skoro svima jedinstveno je to da skoro niko ne može precizno da objasni kako i na koji način je nastao dobar ili loš...

Iskustvo prve porodične firme – izdržite prvih 1400 godina

Biznis koji traje generacijama pokazuje vrednost Od svih priča ljudi koji su uspeli u poslu nekako su najemotivnije i najupečatljivije epizode o porodičnim firmama. Krenuli su od malih stvari, svako je po malo dodavao, porodica se okupila i udružila oko zajedničke ideje i vizije porodične firme, i na kraju iz toga je nastao ozbiljan biznis. Da, zvuči bajkovito… ali, ima i posebne draži. Još, posebno, ako je to tradicija koju nastavi i sledeća generacija, onda to bude stvarno nešto posebno. Biznis koji se održao i preneo pokazuje vrednost i prepoznavanje, ali i prenošenje lekcija i iskustava. Baš posebnu težinu korisnicima usluga ili proizvoda i veliki ponos vlasnicima ima podatak da je preduzeće osnovano neke davne godine, pa...

Biznis i marketing

Biznis i marketing su nerazdvojna celina koja čini današnje poslovanje uspešnim.

Svedoci smo munjevitog razvoja online poslovanja u celome svetu kojeg je znatno ubrzala korona kriza. Danas i najmanji biznis mora da ima, komunikaciju sa kupcima i neki oblik online prodaje.

Zbog toga su biznis i marketing bitniji nego ikad pre. Digitalna transformacija je omogućila svima da zarade dodatni novac putem interneta ili da postanu poduzetnici preko noći. No, nije sve tako jednostavno kako se ponekad čini.

Za svaki biznis potrebno je znanje, strpljenje i predan (pametan rad). Na biznis i marketing portalu Studio24.rs pišemo upravo o tim temama.

Fokus našeg delovanja je stavljen na biznis i marketing, prenosimo vam zanimljive savete i iskustva drugih poduzetnika. Cilj nam je stvoriti online zajednicu modernih poduzetnika pa nismo sve sveli na posao.

Pratimo tehnologiju, zanimljivosti i neobične informacije koje vas mogu zanimati. Otvoreni smo za sve oblike saradnje, ako želite da pišete za nas javite nam se. Prije toga vas molimo +da pročitate uredničke preporuke koje je potrebno ispuniti da vaš članak bude objavljen na Studio24.rs biznis i marketing portalu.

biznis i marketing
Biznis i marketing na Studio24.rs