back to top

Treba li vašoj firmi mobilna aplikacija?

Zašto je Vašoj kompaniji neophodna mobilna aplikacija?

Mobilne aplikacije čine deo našeg svakodnevnog života. Bilo da ih koristimo za lične ili profesionalne svrhe, one mogu biti vrlo korisne, a broj korisnika mobilnih aplikacija konstantno se povećava.

A treba li vašoj firmi mobilna aplikacija? Za svaku komapniju veoma je važno da svojim klijentima stavi na raspolaganje mobilnu aplikaciju pa ćemo stoga u nastavku teksta videćeti kakve prednosti Vam ona donosi!

Korisnici pametnih telefona potroše 90% vremena na mobilne aplikacije u poređenju sa web sajtovima. Zašto? Za to postoji nekoliko razloga:

Optimizirana korisnička iskustva

Budite uvek na dohvat ruke Vašim klijentima

Svako od nas bar jednom se susreo sa sporim, slabo strukturiranom web sajtom koji nema prilagodljiv web dizajn. U cilju prevazilaženja ovog problema, naročito u fazi kupovine, mnoge kompanije nude mobilne aplikacije predlažući svojim korisnicima njihovo preuzimanje, upravo kako bi se ta ista kupovina olakšala.

Najčešće, klijentu se ovaj predlog nudi putem prozora „Nastavite na web stranici“ ili „Preuzmite mobilnu aplikaciju“. 47% korisnika interneta ne ceni svoje web iskustvo. A to je ujedno i dokaz da će najvećí dio Vaših klijenata dati prednost pretraživanju putem mobilne aplikacije u odnosu na web pretraživanje.

treba li vašoj firmi mobilna aplikacija?
Treba li vašoj firmi mobilna aplikacija?

Bolja vidljivost

Mobilna aplikacija omogućava Vam da obogatite svoje prisustvo na mreži jer omogućava upućivanje na platforme aplikacija kao što su Play trgovina ili App Store. Aplikacija povećava vidljivost i poboljšava sliku robne marke. Za svaku kompaniju, ovo je prilika da prikaže svoju delatnost i ponudi nove usluge.

Klijenti ne traže samo kupovinu robe, već i podršku i personalizovano iskustvo. Mobilna aplikacija može ponuditi nove alate za interakciju sa klijentima: online chat, uslugu poziva i još mnogo toga. To je sjajan način da upoznate različite platforme i pojednostavite komunikaciju između kompanije i korisnika.

Alat lojalnosti

Ako Vaši kupci poseduju mobilnu aplikaciju, to Vam omogućava da im šaljete obaveštenja. Na taj način ih je mnogo lakše informisati, ostvariti interakciju i biti im na raspolaganju, u slučaju potrebe. U prilog tome govore i sledeći statistički podaci:

Obaveštenja povećavaju atraktivnost robne marke za 88%
65% korisnika vraća se u aplikaciju u roku od 30 dana od dana aktiviranja
50% korisnika smatra da su obaveštenja korisna.

Efikasnije upravljanje ugovaranjem sastanaka

Online planer omogućava efikasnije oragnizovanje sastanaka.Ukoliko raspolažete online planerom, bićete u mogućnosti da lakše organizujete Vaše sastanke putem mobilne aplikacije.

Osnovna prednost elektronskog planera je to što on omogućava komapniji da upravlja dogovaranjem sastanaka distanciono, a klijentima omogućava da sastanak ugovore putem računara, tableta, pametnog telefona, …

Na taj način, Vaša kompanija biće dostupna svuda, 24 sata dnevno, svaki dan u sedmici.

Posedovanje online planera znači i obaveštenje o svakom ugovorenom terminu. Odličan način da sačuvate kontakt sa klijentima te da ih uvek držite u toku sa njihovim rezervacijama. Na taj način, upravljanje sastancima kao i podacima korisnika je optimalnije.

treba li vašoj firmi mobilna aplikacija?
Treba li vašoj firmi mobilna aplikacija?

Veće angažovanje klijenta

Najzad, poslednja, ali ne i manje važna prednost mobilne aplikacije: angažovanje klijenta. Više ne bi trebalo da se fokusirate isključivo na cenu ili funkcionalnost proizvoda već na korisničko iskustvo. Da li je Vaša mobilna aplikacija jednostavna za korišćenje?

Da li je user-friendly ? Raspolažete li pravim alatima za interakciju? Toliko pitanja koja treba da sebi postavite ako želite poboljšati angažovanje Vaših klijenata.

Zadovoljan klijent – ključ Vašeg uspeha

Jedan nezadovoljan klijent neće o tome govoriti, ali 98% nezadovoljnih klijenata napustiće Vas bez prigovora. Ako je klijent nezadovoljan, on se zadovoljava time što nikada više neće koristi dotičnu robnu marku. Zato budite svesni da zadovoljstvo korisnika treba da bude Vaš prioritet, a mobilna aplikacija je najbolji način za to. Na kraju, mobilna aplikacija nudi mogućnost uspostavljanja posebnog odnosa sa Vašim klijentima kao i njihovog većeg angažovanja.

Treba li vašoj firmi mobilna aplikacija?

Mobilna aplikacija može biti iznimno korisna za firmu iz više razloga. U doba digitalizacije i sve veće upotrebe pametnih telefona, mobilne aplikacije nude jedinstvene prednosti koje mogu potaknuti rast i konkurentnost firme:

Poboljšanje Korisničkog Iskustva: Mobilne aplikacije pružaju brz i intuitivan pristup proizvodima i uslugama firme, poboljšavajući korisničko iskustvo.

Povećanje Vidljivosti i Dosega: S obzirom na rastuću upotrebu pametnih telefona, mobilna aplikacija može pomoći firmi da poveća svoju vidljivost i dostigne širu publiku.

Direktna Komunikacija i Marketing: Mobilne aplikacije omogućuju firmama da direktno komuniciraju s korisnicima putem obavijesti i ažuriranja, što je efikasan način promocije i marketinga.

Povećanje Loyalnosti Klijenata: Kroz mobilnu aplikaciju, firme mogu nuditi personalizirane ponude, popuste i programe lojalnosti koji povećavaju zadovoljstvo i lojalnost klijenata.

treba li vašoj firmi mobilna aplikacija?
Treba li vašoj firmi mobilna aplikacija?

Prikupljanje Podataka i Analitika: Mobilne aplikacije omogućuju prikupljanje vrijednih podataka o korisničkim navikama, preferencijama i ponašanju, što može pomoći u donošenju informiranih poslovnih odluka.

Poboljšanje Efikasnosti i Produktivnosti: Aplikacije mogu automatizirati određene poslovne procese, što pomaže u poboljšanju efikasnosti i produktivnosti.

Omogućavanje Mobilne Prodaje i Usluga: Mobilne aplikacije pružaju platformu za mobilnu prodaju i usluge, što je posebno važno u e-commerce sektoru.

Brandiranje i Pozicioniranje na Tržištu: Mobilna aplikacija može poslužiti kao snažan alat za brandiranje i pozicioniranje firme na tržištu.

Podrška i Servis Klijentima: Kroz aplikaciju, firme mogu pružati efikasnu podršku i servis klijentima, uključujući često postavljana pitanja, chatbotove i kontakt informacije.

Konkurentnost: U današnjem digitalnom svijetu, prisustvo na mobilnim platformama može biti ključna prednost u odnosu na konkurenciju.

Za firmu koja razmatra razvoj mobilne aplikacije, važno je uzeti u obzir ciljeve i potrebe poslovanja, kao i resurse i sposobnost za održavanje aplikacije. Uključivanje mobilne aplikacije u poslovnu strategiju može biti odlučujući faktor u rastu i uspjehu firme u digitalnom dobu.

Preporučujemo da pročitate:

MOŽDA VAS ZANIMA